środa, 14 maja 2014

Ogłoszenia parafialne!

Drodzy czytelnicy! XD chcę zapowiedzieć zmiany jakie szykują się odnośnie bloga.
Po pierwsze:
Zostaną dodane 2 autorki i mam nadzieję, że przyjmiecie je ciepło.
Po drugie:
Zmiana w fabule o 180 stopni. Wieje nudą, więc wpadłam na pomysł, aby dodać nowy element akcji (taka tam niespodzianka) oraz charaktery bohaterów zmienią się, gdyż uznałam, że wszyscy mają podobne do siebie.
Po trzecie:
Przypominam o "koncercie życzeń", czyli mam dobry humor i możecie mi podsyłać swoje propozycje i proźby odnośnie rozdziałów czy bohaterów.
Jak na ten moment to wszystko i mam nadzieję, że zmiany się spodobają i nie wyjdzie z tego chaos. Gdyby coś nie pasowało to informujcie, bo to wszystko z myślą o Was XD
~ Gunsowa
REEDIT:
Co powiecie na od czasu do czasu scenki +18? XD

8 komentarzy:

  1. No ja tam nic przeciwko nie mam :D
    Ja sb tak pomyślałam, że jak Viv jest w szpitalu i jakby np była w śpiączce czy jej się śniło: jak to było jak poznała chłopaków czy tam samego Duffa. Jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podyskutujemy i wszystko ogarniemy XD na ten moment panuje wielki chaos ;)

      Usuń
  2. A i na scenki +18 jestem jak najbardziej TAK. Zwłaszcza z Duffem w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie XD dziewczyna, która jest odpowiedzialna za dział erotyczny XD napisała ładną scenkę z Viv i Duffym ;)

      Usuń
  3. Nic przeciwko nie mam.

    U mnie rozdział drugi już w gotowości więc zapraszam
    http://mystoryaboutgnr.blogspot.com/2014/05/rozdzia-2.html

    OdpowiedzUsuń
  4. b. fajny blog ciekawie piszesz , plus 18 jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :D wkrótce będzie więcej tego cholerstwa ;)

      Usuń