sobota, 19 lipca 2014

Versatile Blogger Award & Liebster Blog Award


Podziękowania dla Estranged za obie nominacje :)


Versatile Blogger Award

Dobra... To czas sie brać do roboty.

Tylko co tu by napisać... XD

Skupić sie, przecież to tylko 7 faktów...

Ekhm... Dobra jakieś pomysły są XD

Fakty Melissy
1. Gram na basie.
2. Moje ulubione zespoły to: Red Hot Chili Peppers, Joy Division, Alice In Chains, Guns N' Roses.
3. Lubie biały i czarny kolor.
4. Kocham Hello Kitty.
5. Jestem Waszą boginią =w=
6. Wszyscy czczą Pana Królika w Piotrkowie ^^

Fakty Gunsowej
1. Gitarzystka numero uno
2. Moje ukochane zespoły (ja wcale nie ściągam od Melissy, wcale): GnR, Alice Cooper, Black Sabbath, Nirvana (uuu gimbusiarsko), Aerosmith, Led Zeppelin i cholera nawymieniałabym tu ich, ale czasu nie ma x.x więc po prostu napiszę: + inni.
3. Mówią na mnie Matrix i za cholere nie wiem dlaczego tu jestem jako Gunsowa, ale spoko XDD
4. Rozprzestrzeniam w internecie kult Zielonej Owcy Z Kosmosu ;------;
5. Założycielka bloga, więc słuchać sie mnie 8)
6. Jestem wegetarianką XD

Nanana...

Lalala...

Sialala...

Tak, umiemy liczyć XD

Brakuje faktu u każdej.

Ostatni wspólny fakt:
7. Lejdis end dżentelmen, oświadczam iż ja i Melissa jesteśmy w związku partnerskim 8) homofobom mówimy papa i krzyżyk na droge :*

Nominacje będą na końcu postu ;)

Liebster Blog Award
Lista pytań Estranged:
1. Co lubi nucić James Hetfield pod prysznicem?
2. Ile potrzeba Larsów, żeby wkręcić żarowkę?
3.Z kim Lars wygrał proces i czemu Cliff zginął?
4. Za ile dolców Kirk kupił pierwszą gitarę?
5. Ulubiona marka gitary? :3
6. Kto opatentował pierwszy mostek tremolo?
7. Z czci dla geniuszu Leo Fendera, twoja gitara musi mieć mostek tremolo. Ma? Ewentualnie Floyd Rose'a.
8. Wiesz co to WAH- WAH?
9. Jeśli wiesz, to czemu Kirka Hammetta, nazywają Kirkiem Wahmettem?
10. A jakie są Twoje ulubione zespoły?
11. Oceń zajebistość Izzy'ego Stradlina, w skali 1 do 100. Może inaczej: Jak oceniasz zajebistość Izzy'ego, w skali 1-100?

Odpowiedzi:
1. Aerosmith
2. Żadnego, one boją się, że on Lars je pozwie i temu świecą
3. Napster    ||   miał najlepszą kozetkę, którą wylosował i wyleciał oknem z autobusu, po czym ten go zmiażdżył
4. 3$ lub 5$ (nie pamiętam dokładnie)
5. Melissy: Furch, Fender
Gunsowej: Fenderki i Gibsoniki :) Epiphonki też ujdą XD
6. Floyd D. Rose
7. Ma 
8. Efekt kwakania do gitar
9. Skoro wah wah jest efektem, a Kirk dużo kwaka to jest kwaczkiem
10. Punkty nr 2 w faktach XD
11. Zajebistość Stradlina wykracza po za skale 8)

Nominacje do Versatile Blogger Award:
1. Rosie Adler
2. Faith
3. Emillie Hudson
4. Rocker Girl
5. Stradlin 4ever
6. Outagetme
7. Angie Black
8. Maggie
9. Innocence
10. Hania
11. deMars
12. Rose
13. Revarie
14. Hate
15. Ola Gunses

ZASADY (które zgrabnie przekopiowałam od Estranged XD)
1. Trzeba podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award.
3. Ujawnić siedem faktów o sobie. (Zdaję sobie sprawę, że możecie nie chcieć, więc proponuję siedem faktów o głównym bohaterze bloga, no chyba, że chcecie o sobie ;))
4. Nominować 15 blogów.
5. Poinformować o fakcie nominowania autorów blogów.

Nominacje do Liebster Blog Award:
1. Rosie Adler
2. Faith
3. Emillie Hudson
4. Rocker Girl
5. Stradlin 4ever
6. Outagetme
7. Angie Black
8. Maggie
9. Innocence
10. Hania
11. deMars

ZASADY
Odpowiadacie na 11 pytań od nas, nominujecie do tej zabawy 11 innych blogów, ale nas nie możecie, bo dostaliście nominację od nas (czyli tak jak w Versatile Blogger Award).

Pytania do Was:
1. W jakim najdziwniejszym miejscu ma tatuaż Steven Adler?
2. Jak nazywa sie najbardziej niesforny kot Slasha?
3. Tak na oko to ile waży Axl? XD
4. Jak powstało intro do piosenki Pretty Tied Up?
5. Jak brzmi twierdzenie Hetfielda?
6. Na jakim koncercie Duff dostał w łeb?
7. Jedyny członek Guns N' Roses, który oprócz Axla pamięta YUI Tour?
8. W teledysku do jakiej piosenki pojawia sie napis "Where's Izzy"?
9. Jak zginął Hillel Slovak?
10. Dlaczego Izzy nie lubi sie myć?
11. Dlaczego Ozzy na spotkaniu z wytwórnią odgryzł głowy dwóch gołębi? XD

KRÓTKA INFORMACJA NA KONIEC
Może nie wszyscy sie z tego ucieszą, ale z tego co widzę to mamy jeszcze kilka osób, które do mnie piszą i mailują z pytaniami "kiedy nowy rozdział" i nazywają sie naszymi fanami. Dziękujemy Wam za to wsparcie, bo to dzięki Wam jutro albo za dwa dni pojawi sie kolejny rozdział.
Szykujemy dla Was niespodziankę. Skończymy tą cześć opowiadania, gdzie jest zboczeniec itd. i zaczniemy pisać nową akcję, w której wszystko będzie inne, tylko bohaterowie ci sami. Obie części bloga, będą łączyły sie w jedno, ale o tym zostaniecie poinformowani później :)
Tak więc, jeszcze raz dzięki za wsparcie, i że ktoś chce to czytać i nadal czeka :D

Aha i zapomniałam o czymś XD
Wszyscy narzekają na tą sprawe ze zboczeńcem i Duffem w rozdziałach. Nie daliście nam szansy, aby rozwinąć ten wątek XD no chyba nie myślicie, że dam tak po prostu Duffa gwałcić XDD wszystko sie wyjaśni ;)

10 komentarzy:

  1. Cześć. :)
    Bo..
    Dobra, tam, z grzecznościami...

    JAK JA SIĘ BARDZO KURWA CIESZĘ, ŻE JUTRO, ALBO ZA DWA DNI BĘDZIE NOWY ROZDZIAŁ! NIE MOGĘ SIĘ JUŻ DOCZEKAĆ!
    CO DO TEJ AKCJI ZE ZBOCZEŃCEM TO W "skończymy tą część opowiadania" TO ZNACZY, ŻE NP. ZŁAPIE GO POLICJA I KONIEC, A NIE ŻE TAK PO PROSTU TEN WĄTEK OD TAK SOBIE ZNIKNIE?
    ALE NOWA AKCJA TEŻ MNIE CHOLERNIE INTERESUJE I MAM TAKĄ MAŁĄ PROŚBĘ:

    WIĘCEJ IZZY'EGO PROSZĘ.

    JA NIE NARZEKAM. XD DLA MNIE MOŻECIE ROZWINĄĆ!
    NO I CZEKAM!

    A tak nawiasem też mam problemy z jakimś Anonimem i coś mi śmierdzi, że to ten od Was wziął mnie na celownik. Ale jebać anonimy! JEBAC JE!

    No to czekam! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj XD
      No nie ładnie byłoby tak wszystko porzucać itd ;) jak na razie będziemy jeszcze męczyć Was tym zboczeńcem, chociaż ja go lubie XD
      I powiadasz, że problem z anonimem masz? Zaraz wbijam do Ciebie i sobie z nim porozmawiam XD ale masz racje, JEBAĆ ANONIMÓW XDDD
      Aaa i jejku to kochane, że tak sie cieszysz :D
      I dodawaj coś u siebie noo XD

      Usuń
    2. Dlatego myślę, że to ten Anonim od Was, bo znowu (wybacz) włączyłam się w dyskusję pod "Informacją", a ta osoba mi nie odpisała- wcale się bym nie zdziwiła, gdyby wbiła do mnie na bloga i obraziła wszystko, co się da.

      Ja tam tego zboczeńca nie darzę zbyt wielką sympatią, ale tak ciut go lubię. xD

      Niech Detektyw Steven go załatwi! xD

      No piszę, no! xD

      Usuń
    3. Rozdział 14 u mnie!

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, miśku!
    A te pytania są trudne ;-; Chcesz mnie chyba ośmieszyć, co? ;-; Okropne, zawistne stworzenie. Nie no. Kocham Was. I dziwka Duff mi nie przeszkadza. Dobra, pierdole od rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominacje, ale...
    Te pytania na serio są trudne!
    Będę musiała się wysilić i użyć mózgu. XD
    Dobra, nie ważne.
    Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, że dopiero teraz, ale wyjechałam na dłużej niż planowałam ;) Ach te spontaniczne podróże. Dzięki za nominację, ale póki co się wstrzymam, bo mam dużo do ogarnięcia innych rzeczy na blogu. I widzę, że się dzieje! Dobrze! Jutro wezmę się za nadrabianie zaległości w czytaniu ;) I zapraszam do siebie, bo już jutro W KOŃCU pojawi się nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominacje! *o*

    OdpowiedzUsuń