piątek, 4 lipca 2014

Informacja

Ostatnio w życiu moim i drugiej autorki sporo sie pozmieniało. Ja (Gunsowa) mam teraz spore problemy osobiste i nie jesteśmy w stanie pisać rozdziałów. Po za tym są wakacje i nie bardzo jest czas. Blog zostaje zawieszony do odwołania.
Wszyscy Ci, którzy po ostatnim rozdziale czekają na kolejny - mam nadzieję, że zostaniecie z nami. Blog nie jest zawieszany przez ostatnie dwa dziwne komentarze (serio sie już w tym pogubiłam czy są pozytywne-negatywne-neutralne-inne) tylko jak już mówiłam, przez życie prywatne.
Przepraszamy i zapraszamy na inne blogi:
http://myrockstory1234.blogspot.com
http://wutkolant.blogspot.com
http://sklep-z-pamiatkami.blogspot.com
http://mystoryaboutgnr.blogspot.com

25 komentarzy:

  1. Pierwsza mądra decyzja jaką podjęłyście. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie tak. Będziemy pisać, o to sie nie martw mędrcu internetu. Nienawidzisz tej twórczości? Po kija tu wchodzisz? Z resztą nie ważne. Zaraz sie zacznie kolejna bezsensowna dyskusja. Chodzi mi o to, że wszystko w moim życiu rodzinnym sie zmieniło i już wystarczająco mi przykro i nie musisz jeszcze dobijać mnie swoim marnym komentarzem. Myśl co piszesz i czy nie sprawiesz innym przykrości :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mędrcu internetowy. Głupszego i mniej trafnego określenia nie widziałam. Co wy myślicie, że bede siedziała cicho, np. ta wasza dawna komentatorka Sasha. Taka była to wielka fanka a teraz co już do was ani jednego słowa nie napisze, ale wiecie co nie dziwie sie jej jak piszecie takie bzdety, ale czemu ona kurwa tego nie napisze. Nie rozumiem. Dobre komentarze to umiała pisać a teraz co? Idiotka taka sama jak wy. Albo jeszcze lepiej. Jprd Co za pojebani ludzie tu sami są !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boże uchroń mnie od takich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. Z Sashą mam już wszystko wyjaśnione, a teraz urwał mi sie z nią kontakt, bo od dawna przestałam używać aska (a to z niego wchodziła) :)))))

      Usuń
    3. Witam! xD
      Właśnie wróciłam z wakacji, a tu taka strasznie smutna wiadomość. :((((((
      Normalnie bym napisała: "NIEEEEE DLACZEEEEGO" , ale Was rozumiem. Nie można przekładać bloga nad życie, że tak się wyrażę. Pozostaje mi wyrazić swój żal i czekać na rozdział 73.
      Szkoda, że zawiesiłyście, no ale Was rozumiem. Będę czekać, aż wrócicie, nawet jak to miałoby trwać ruski rok.:DD

      DO ANONIMA
      Odnoszę wrażenie, że w poprzednim poście (R.72) napisałaś, że tam jest Twój ostatni komentarz. Nikt Ci nie odpisał, bo nie było warto, skoro był to twój OSTATNI komentarz.
      A teraz nagle się tu pojawiasz, wyrażasz radość, że dziewczyny zawiesiły blog. Jesteś po prostu GŁUPIA. Masz coś nie tak z tą główką i musisz się na kimś wyżywać.

      "Boże uchroń mnie od takich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"- no więc na chuj tu wchodzisz? Nie podoba Ci się, to tu nie przychodź. Przeczysz sama sobie. Gorszej głupoty w życiu nie widziałam. A jeśli chcesz pogadać, to załóż sobie konto lub podaj fb i zobaczymy czy jesteś taka odważna. Z Anonima każdy potrafi.

      "Co wy myślicie, że bede siedziała cicho, np. ta wasza dawna komentatorka Sasha"- znowu przeczysz sama sobie. Skoro Ci się nie podoba, to stąd wypierdalaj, nikogo tu nie interesują Twoje głupie, pozbawione sensu komentarze. W tym zdaniu, sprawiasz wrażenie takiej, jakby Gunsowa próbowała Cię uciszyć i myślala, że jej się udało. Ponownie mówię: jak ci się nie podoba, to spieprzaj stąd i się więcej nie pokazuj. Ale nie, Wielka Pani Anonimka musi się na kimś wyżywać, bo ma nie tak z główką, albo po prostu zazdrości talentu.

      Usuń
    4. A i dzięki za polecenie :******************

      Usuń
  3. Szkoda, fajnie się Was czytało. Mam nadzieję, że szybko wrócicie, a póki co możesz mi na maila coś zaspoilerować ;) + dzięki za reklamę, moja główna czytelniczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę czekała. Kurde, wszystkie fajne blogi jakie czytam (no dobra, trzy) są zawieszone. No ale trudno. Będę cierpliwie czekała. Just a little patience, nie? :)
    No więc czekam na powrót c:
    I dziękuję za reklamę :'3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda...
    Oczywiście będę czekać, aż wrócicie, bo po przeczytaniu trzech rozdziałów uznałam, że jesteście zajebiste.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to czekam na powrót... Oby był szybki.
    I naprawdę bardzo dziękuję za reklamę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wkrótce :) kwestia paru dni (i mojej ortografii ;-;)
      I nie ma za co :D

      Usuń
  7. No to szkoda... To byl pierwszy i jedyny blog jaki zaczęłam czytac (za co wam dziękuje) sprawdze linki :) Wracajcie szybko bo ten blog jest zajebisty! Przy 72 rozdziałach nie mozna sie poddawać. Czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc szykuj sie na wielki powrót ;) we're coming! XD

      Usuń
  8. Mam do Was małe pytanko...
    Czy chcecie, żebym pisała komentarz do każdego rozdziału? Czy mam napisać jeden, jak już przeczytam?
    Ps - jestem dopiero przy 16 rozdziale ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. Chuj, miałam napisać pod koniec w jednym dużym komentarzu, ale znając moje możliwości pewnie nie będzie mi się chciało. Dlatego napiszę już teraz. Kurde, nie wiem nawet, przy którym jestem rozdziale...O! przy 23...

    Dobra, nie ważne. Jest po prostu zajebiście! Na początku, trochę jak dla mnie było za mało opisów i trochę za szybko się wszystko działo, ale i tak pokochałam tego bloga. Naprawdę, jesteście świetne (choć chyba wtedy była sama Gunsowa, ale pewna nie jestem). No nic, następny komentarz wstawię Wam chyba, jak skończę czytać albo za jakieś 10 - 20 rozdziałów, żeby nie spamować.
    Weny i wracajcie szybko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że szybko wrócicie, ponieważ ten blog jest naprawdę zajebisty! :D W sumie to nie wiem co dalej napisać, więc na tym skończę. xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Potwierdzam, blog jest genialny :D Przeczytałam wczoraj wszystkie rozdziały i jestem zachwycona. Tylko szczerze mówiąc trochę zawiodłam się na ostatnim rozdziale... Duff jako dziwka jakiegoś psychola? Nie odbierzcie tego źle, ale mogłybyście sobie to darować. Pomimo że lubię chore akcje w opowiadaniach, to wyszło mega tandetnie.. ale i tak mam nadzieję że będziecie dalej pisać, bo wasz blog mega mi się podoba ^^ Także to jest jedynie moja skromna opinia, mam nadzieję że trochę to przemyślicie i rozdziały będą nadal się pojawiały. Ogromnie na to liczę. Trzymajcie się! :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurwa, pisać, bo jestem już przy 71 i wpierdzielam masło orzechowe. Wiecie, ze jak skończę czytać to nie będę miała co robić i pewnie zeżrę całą zawartość szafki na słodycze? Utyję przez Was!
    I zabierzcie mi to masło orzechowe, bo nażrę się, a potem będzie mi niedobrze...
    Pisać! XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda że blog zostaje zawieszony . Ale ja cię rozumiem masz też soje życie i np. nie masz czasu na bloga.Pozdrawiam i życzę dużo weny :*

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam na zdrowo jebnięty Dodatek 5!

    OdpowiedzUsuń
  15. Skończyłam czytać i mówię Wam jest zajebiście!
    No. Teraz pozostaje mi czekać, aż znów blog będzie aktywny.
    Weny!

    OdpowiedzUsuń