sobota, 11 października 2014

No i wreszcie jest

Uh, zanim dam ten suupeeer link do suupeeer nowego bloga to chcemy podziękować! Jeju, wszystkim! Dzięki kochani! A dlaczego? Wczodzimy wczoraj na bloggera i co? "o.o" Tyle wyświetleń, tyle komentarzy... Dziękujemy, że o nas nie zapomnieliście :')
A wracając do tematu....
Blog jest jeszcze w formie przygotowań. Dodamy muzyczkę, zakładkę "Bohaterowie" i takie tam. ale Prolog już jest!
Proszę o werble!
Oto i on: najlepszy na świecie super duper blog

8 komentarzy:

  1. Witam! Mam nadzieję, że dokończycie TO opowiadanie, bo jak nie to zaaaaaaaaaaaaaaaaaaabiję. Ja chcę wiedzieć, co jest daaaaaalej i chuj

    OdpowiedzUsuń
  2. o kuuurwa jak fajnie że żyjecie i w końcu coś piszecie
    tego drugiego bloga nie moge komentować bo nie ma opcji anonima a ja nie mam żadnego konta więc niestety, ale prolog mi się podobał i czekam na dalsze
    a i mam nadzieję że tego też dokończycie bo strasznie jestem ciekawa co dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy tu coś wstawicie? :c

    OdpowiedzUsuń
  4. MARTIX RUSZ TĄ GRUBĄ DUPE I KOŃCZ TO OPOWIADANIE BO ZNAJDE I ZABIJE !!! JA MOŻESZ NAS TAK KATOWAĆ :'(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to widzę! Mad! Widzę, że zaraz wrócisz! ty i Melissa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdź mój profil bloggera. miały to być opowiadania dla koleżanki i bez zdobywania innych czytelników, ale kurde, Ty to masz nosa

      Usuń